pic

Nasz zespół NAVIGO Wrocław

Kadra:

dr Łukasz Srokowski

Założyciel NAVIGO. Specjalizuje się w innowacyjnych metodach edukacyjnych ze szczególnym naciskiem na temat wykorzystywania narzędzi cyfrowych w edukacji w oraz tematyce wzmacniania skuteczności edukacji. Wykładowca MBA na uczelniach w Polsce i za granicą, w latach 2010-2013 prodziekan Wydziału Menedżersko-Ekonomicznego WSH we Wrocławiu. Autor książki "Zmienić myślenie o firmie: zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce". Przygotował i zrealizował szereg projektów badawczych i sesji doradczych. Zrealizował ponad tysiąc godzin szkoleń, w których wzięło udział blisko półtora tysiąca nauczycieli. W latach 2003-2012 związany z międzynarodowym programem edukacyjnym Odyseja Umysłu, w okresie 2009-2010 pełnił funkcję prezesa fundacji Odyssey of the Mind Polska, koordynując rozwój programu w całym kraju. Członek Rady Ekspertów THINK-TANK MTTP.

Aleksandra Mikulska

Dyrektor Szkoły NAVIGO Wrocław. Nauczyciel języka polskiego, z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem, przez 12 lat pełniła rolę dyrektora Szkoły Podstawowej nr 8 we Wrocławiu. Absolwentka Studiów Podyplomowych Liderów Oświaty CEO. Ekspertka i trenerka szkoląca w ramach Centrum Edukacji Obywatelskiej. Certyfikowana trenerka Odysei Umysłu. Ola od wielu lat szkoli nauczycieli, wspiera w rozwoju innych dyrektorów szkół, uczestniczy w projektach edukacyjnych na skalę ogólnopolską i międzynarodową. Ekspertka w ramach projektów "Cyfrowobezpieczni" oraz "Przywództwo edukacyjne".

Beata Racek

Wicedyrektor Szkoły NAVIGO Wrocław. Wychowawczyni klasy 2a NAVIGO Wrocław. Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej; absolwentka studiów magisterskich na wydziale pedagogiki: terapia specyficznych trudności w uczeniu się oraz logopeda. Pracuje z dziećmi od ponad 10 lat, nie tylko organizując zajęcia edukacyjne ale również prowadząc warsztaty teatralne, animacje zabaw fabularnych dla dzieci i warsztaty integracyjne dla klas. Certyfikowany trener Odysei Umysłu. Oprócz pracy w NAVIGO jako nauczyciel wychowawca, współpracuje z Instytutem Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych.

Barbara Dąbrowa

Wychowawczyni klasy 2b NAVIGO Wrocław. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych ukończyła Pedagogikę Ogólną, specjalność: poradnictwo (studia magisterskie) oraz Kształcenie Zintegrowane z Wychowaniem Przedszkolnym (studia licencjackie). Ukończyła również Szkołę Muzyczną I-go stopnia. Wiele lat współpracowała z Pracownią artystyczną Rewelacja, prowadząc różnorodne zajęcia i imprezy dla dzieci. Prowadziła też warsztaty dla dzieci i rodziców oraz wykłady dla rodziców na Uniwersytecie Dzieci. Certyfikowany trener Odysei Umysłu. Współpracuje z Instytutem Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych.

Lucyna Marmurowicz

Wychowawczyni zerówki NAVIGO Wrocław. Magister pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, nauczycielka z zamiłowania i pasji. Wieloletnia drużynowa gromady zuchowej ZHP, instruktorka i podharcmistrzyni. Pasjonatka pedagogiki współczesnej, takiej jak podejście Jaspera Juula, "Porozumienie bez przemocy" (NVC). Podróżniczka, w wolnych chwilach zwiedzająca najdalsze zakątki świata. Absolwentka Akademii Improwizacji we Wrocławiu, a także miłośniczka wystąpień publicznych i improwizacji scenicznej. Certyfikowany trener Odysei Umysłu.

Kamila Majchrzak

Nauczycielka wspierająca NAVIGO Wrocław, ul. Jastrzębia. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania ,,Edukacja" we Wrocławiu, gdzie na wydziale Pedagogiki ukończyła Pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną, nauczycielka pełna zaangażowania, optymizmu i empatii. Z dziećmi pracuje łącznie około 5 lat, w różnym przedziale wiekowym, organizując nie tylko zajęcia edukacyjne, ale warsztaty muzyczne, teatralne oraz integracyjne. Z wielka pasją do muzyki współczesnej oraz podróży.

Karolina Kosak

Wychowawczyni klasy 1a. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, licencjat z Pedagogiki, specjalizacja: Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna oraz magister z Poradnictwa i pomocy psychopedagogicznej. Przez wiele lat prowadziła gromadę zuchową w Kłodzku- swojej rodzinnej miejscowości. Lider programu Lekcji Twórczości- Twórcze Rozwiązywanie Problemów będącego jednym z filarów wrocławskiej strategii edukacyjnej. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli dzieląc się swoim warsztatem pracy w zakresie rozbudzania u dzieci kreatywnego myślenia i stosowania technik twórczego myślenia w edukacji wczesnoszkolnej. Certyfikowany trener programu Destination Imagination. Z zamiłowania gra na gitarze i gitarolutni. W wolnym czasie zajmuje się odtwórstwem historycznym późnego średniowiecza. Szyje kostiumy, interesuje się historią mody. Kiedy nie przeszukuje kolejnych zbiorów muzealnych, to pewnie kreuje kolejną postać na LARPa (ang. live action role-playing). Jest to aktywność na pograniczu gry i sztuki, podczas której uczestnicy wspólnie tworzą i przeżywają opowieść, odgrywając role podobnie do improwizowanego teatru. Uważa, że najważniejsze w uczeniu (się) dzieci są pozytywne relacje z innymi ludźmi. To fundament jej pracy pedagogicznej.

Agnieszka Bartkowska

Nauczycielka języka angielskiego

Seth Compton

Native speaker, prowadzący warsztaty teatralne. Seth mieszka w Polsce już od kilku lat i chociaż zaczyna mówić po polsku, z dziećmi porozumiewa się wyłącznie po angielsku. Ma za sobą ogromną ilość doświadczeń związanych z teatrem, zarówno jako reżyser jak i aktor. Specjalizuje się w tematyce Szekspira dla najmłodszych. W szkole NAVIGO prowadzi dwa razy w tygodniu zajęcia teatralne po angielsku oraz English Book Club, w ramach którego czyta z dziećmi angielskie książki.

Paulina Celej

Psycholożka. Absolwentka Uniwersytetu SWPS, gdzie ukończyła psychologię (specjalność kliniczna). Absolwentka wielu szkoleń i kursów specjalistycznych, m.in. rocznego szkolenia w Terapii Poznawczo-Behawioralnej, szkolenia ze Stosowanej Analizy zachowania w pracy z osobami ze spektrum autyzmu, terapeutka EEG-Biofeedback, realizatorka programu "Szkoła Dla Rodziców i Wychowawców", a także metody "Kids skills - dam radę" opartej na Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziałach psychiatrycznych, szkołach terapeutycznych a także w placówkach oświatowych, pracując jako psycholog szkolny i przedszkolny. W swojej pracy opiera się na teorii więzi, zaufaniu do kompetencji dziecka i poszanowaniu jego osobistych granic. Bliskie są jej idee Porozumienia bez Przemocy i rodzicielstwa bliskości. W naszej szkole wspiera dzieci, rodziców i nauczycieli.

Przewiń w dół